reklam

Axtarış nəticələri

1

reklam

reklam sözünün izahı. reklam sözünün mənası

1. Bir adama və ya bir şeyə şöhrət qazandırmaq, yaxud istehlakçı,müştəri, tamaşaçı cəlb etmək məqsədilə görülən tədbirlər. □ Böyük dükanların vitri...    Ətraflı

2

reklam

İs­tehlakçıların diqqətini hər hansı obyektə cəlb etmək və onların bu obyektə ma­rağını, tələbatını formalaşdırmaq, habelə əmtəəni bazarda tanıtmaq...    Ətraflı

3

reklam agenti

Reklamverici, reklam is­teh­salçısı və yayıcısı ilə müqavilə əsasında on­ların adından fəaliyyət göstərən fiziki və hüquqi şəxs....    Ətraflı

4

reklam agentliyi

Reklam istehsalı və ya­yımı ilə bağlı kompleks xidmətlər göstərən peşəkar qurum. □ Böyük R.A.-ləri uzun­müd­dətli reklam kampaniyasının təşkili, au...    Ətraflı

5

reklam bloku

1. Teleradio yayımında ­proqramlar (verilişlər), filmlərin nümayişi zamanı, yaxud onlar arasında fasilələrdə birdəfəyə verilən reklamların cəmi. □...    Ətraflı

6

reklam daşıyıcısı

Reklamın istehlakçıya bilavasitə çatdırılması üçün istifadə olunan istənilən daşınan və daşınmaz əmlak. □ Bu sıraya ən müxtəlif stasionar və səyyar...    Ətraflı

7

reklam fasiləsi

Teleradio yayımında bir reklam blokunun davam etdiyi müddət. □ Ölkə qanunvericiliyinə görə, R.F.-nin, yaxud fasilələrinin ümumi həcmi bir saatda 12...    Ətraflı

8

reklam fəaliyyəti

İstehlakçının diqqətini reklam obyektinə cəlb etmək məqsədilə reklamvericinin, reklam istehsalçısının, agentinin, agentliyinin və yayıcısının hərə­...    Ətraflı

9

reklam funksiyası

İstehlakçıların diqqə­tini hər hansı obyektə cəlb etmək və bu obyektə marağını, tələbatını forma­laşdır­maq, habelə malları, xidmətləri bazarda ta­...    Ətraflı

10

reklam gəlirləri

Kütləvi informasiya va­sitələrinin reklam fəaliyyətindən əldə et­diyi qazanc. □ Bu qazanc maliyyə və­­saiti, avadanlıq, rabitə xidmətləri və s. for...    Ətraflı

11

reklam istehlakçısı

İstənilən reklam mü­raciətinin ünvanlandığı fiziki şəxs....    Ətraflı

12

reklam istehsalçısı

Hər hansı məlumatı reklam formasında yayımlamaq üçün tam olaraq, yaxud qismən hazırlayan fiziki və ya hüquqi şəxs....    Ətraflı

13

reklam kampaniyası

Hər hansı obyekti auditoriyada tanıtmaq, mal və xidmətlə­rin bazarını yaratmaq, yaxud geniş­lən­dir­mək məqsədilə müəyyən vaxt ərzində konkret əraz...    Ətraflı

14

reklam materialı

1. Birbaşa reklam xarakteri daşıyan istənilən kütləvi informasiya vasitəsi məhsulu, o cümlədən xə­bər, mə­qalə, veriliş.
2. Bütünlükdə rek­lam xara...    Ətraflı

16

reklam müraciəti

Reklamvericinin bilava­sitə auditoriyaya ötürdüyü informasiya, habelə bu informasiyanın daşıyıcısı olan mətn, təsvir, simvol. □ R.M. – reklam pro­s...    Ətraflı

17

reklam nəşri

1. Əsas məzmununu reklam müraciətləri və reklam xarakterli mate­riallar təşkil edən ixtisaslaşmış çap küt­­lə­­vi ­informasiya vasitəsi.
2. Bax: re...    Ətraflı

18

reklam obyekti

Reklam olunan istənilən məhsul, xidmət, tədbir, ideya, hərəkət və onların fərdiləşdirilmə vasitələri....    Ətraflı

20

reklam subyekti

Reklam prosesinin is­tənilən iştirakçısı: reklamverici, reklam agenti, habelə reklam yaradıcısı, isteh­sal­çısı, yayıcısı və ya istehlakçısı....    Ətraflı