Jurnalistika. Reklam kampaniyasının büdcəsinin müəyyən parametrlər (KİV-lər, aylar və s.) üzrə bölüşdürülməsi.... Ətraflı
Reklam kampaniyasının büdcəsinin müəyyən parametrlər (KİV-lər, aylar və s.) üzrə bölüşdürülməsi.... Ətraflı
gülməkdən ölmək, gözündən yaş gələnə qədər gülmək, qarnı cırılmaq... Ətraflı
qiymətdə razılaşmaq, ortaq məxrəcə gəlmək, orta qiyməti götürmək, fərqi yarı bölmək, güzəştə getmək... Ətraflı
Jurnalistika. Reklam müraciətinin bəzi elementlərini (rəngini, sloqanını) dəyişərək müxtəlif saytlarda yerləşdirilməsi və onun ən cəlbedici formas... Ətraflı
Reklam müraciətinin bəzi elementlərini (rəngini, sloqanını) dəyişərək müxtəlif saytlarda yerləşdirilməsi və onun ən cəlbedici formasının tapılması... Ətraflı